Upozorňujeme klienty na změnu adresy, nově nás najdete zde.

Prodej a výkup Prodej a výkup
chevron_right
chevron_right
Náhradní díly
chevron_right
Audi
chevron_right
Bentley
chevron_right
BMW
chevron_right
Citroën
chevron_right
Ferrari
chevron_right
Ford
chevron_right
Honda
chevron_right
Hyundai
chevron_right
Jeep
chevron_right
Kia
chevron_right
Land Rover
chevron_right
Lexus
chevron_right
Maserati
chevron_right
Mazda
chevron_right
Mercedes-Benz
chevron_right
Mini Cooper
chevron_right
Mitsubishi
chevron_right
Nissan
chevron_right
Opel
chevron_right
Porsche
chevron_right
Renault
chevron_right
Seat
chevron_right
Škoda
chevron_right
Subaru
chevron_right
Toyota
chevron_right
Volkswagen
chevron_right
Volvo
Často kladené otázky Často kladené otázky
chevron_right
chevron_right
Diagnostika

Automatické naklápění

Nabizíme automatické naklápění světel na vozidla značek Audi, Škoda, VW.

Jedná se pouze o originál komponenty. Zařízení se napojuje na originál elektroinstalaci. Cena instalace a materiálu dle typu vozidla.

Informace na tel. čísle : 732 727 374

Řízení náklonu světel

Od roku 1998 předpisy ECE – R48 vyžadují kompenzaci (vyrovnání) náklonu automobilu způsobené jeho zatížením. Předmětem těchto předpisů je na jedné straně předcházet oslnění protijedoucích automobilů/dopravy a na straně druhé zajistit optimální rozsah osvětlení. Pro halogenové světlomety je povoleno manuálně řídit velikost kolmého náklonu (zaměření světla), naopak pro Xenonové světlomety je požadováno automatické řízení náklonu.

Manuální náklon světel

Tento typ je vyžadován pro Halogenové světlomety. Řidič používá buď kolečkový anebo posuvný ovladač pro nastavení světlometu podle náklonu automobilu. Tímto je kompenzován extrémní náklon automobilu. Pro manuální vyrovnání jsou elektrické motorky (VAC třetí generace) vyráběny společností Automotive Lighting v Retulingenu, Venarii, Malaysii a Sosnowieci a jsou používány jako regulátory respektive servomotory. Tento VAC třetí generace je standardní komponent a je integrován uvnitř světlometu.

Automatický náklon světel

Zásluhou bělosti a jasu Xenonových světel je vyžadována automatická kontrola náklonu. Prvně senzory nápravy detekují úhel šasi (kostry automobilu). Řídící jednotka (ECU) spočítá náklon automobilu a porovnává s předdefinovanou hodnotou pro automobil. Následně zasílá příkaz na polohovací motory, které zajišťují správnou polohu světlometu. Automotive Lighting nabízí 2 různé úrovně vybavení:

Statické automatické řízení náklonu světel

Jakákoliv změna v náklonu automobilu způsobená změnou zatížení je kompenzována, aby byly splněny požadavky předpisů pro náklon světlometů. Životnost polohových součástek dosahuje životnosti manuálnímu řízení náklonu světlometu.

Dynanické řízení náklonu světel

Kromě právních požadavků, změny v náklonu automobilu zrychlením nebo zpomalením, může být kompenzováno dynamickým řízením náklonu světlometu. Obzvláště při plném brzdění se může automobil naklonit až o 1,5° dopředu. V této kritické situaci rozsah osvětlení vozovky dramaticky klesá od 100 po méně než 40 metrů. Okamžitý pohyb obou světlometů o 1,5° vzhůru udržuje rozsah osvětlení na její původní délce. V tomto případě musí být světlomet zvednut mnohem rychleji, než u statického řízení náklonu. Požadovaná dynamika může být splněna pouze krokovým motorem.

Dynamické automatické řízení náklonu světel

  • Senzor zadní nápravy
  • Elektronická řídící jednotka – ECU
  • Rychlý signál
  • Senzor přední nápravy
  • Regulátor/ovladač
  • Světlomet