Repase světlometů

Repasujeme Vaše staré světlomety výměnným způsobem.

potřebuji opravit lampy

Repase světlometů

Repasujeme Vaše staré světlomety výměnným způsobem

Co to pro Vás znamená? V případě, že Vaše staré lampy nejsou zničené, poškrábané nebo znehodnocené, dostanete za Vaše staré světlomety, nové, námi zrepasováné lampy. Rádi Vám taktéž dodám, nové nebo repasované čočky po dohodě také nové výbojky. Urychlíme renovaci Vašich světlometů a smělé můžete Vaše vozidlo stále využívat. K renovaci světlometů používáme profesionální prostředky společnosti 3M. U 95 % světlometů provádíme renovaci během 1 pracovního dne

 

Novinka u vozidel značky Toyota Avensis a Subaru Outback

Provádíme přestavbu xenonu na led technologii, 2x tak více světla než repasovaný světlomet, již žádné vysvícené xenon výbojky ani poničená parabola, veškeré funkce u světlometu zachovány, pouze se mění světlomet kus za kus, životnost led 20000h

 

 

Test repasovaných světlometů

Na trhu je mnoho firem, které nabízejí repasování světlometů. V zásadě se jedná o rozložení světlometu, demontáž reflektorů a jejich opětovné pokovení.

Samotné pokovení, kdy dochází k napařování hliníku ve vakuu, není nikterak složitý proces. Klíč k úspěchu je v přípravě povrchu a v uzavírací vrstvě.

Jelikož nabízíme jen tu nejvyšší kvalitu, rozhodli jsme se udělat tento test, kde si názorně ukážeme, že není repasovaný světlomet jako repasovaný světlomet.

Pro test jsme použili světlomety Mercedes Benz, jejichž výrobcem je Hella. K testu jsme použili úplně nový světlomet, který nám poslouží jako referenční vzorek. Dále pak starší stejný, avšak kompletně zrepasovaný světlomet, kde bylo provedeno leštění krycího plexiskla a repas reflektoru světelného modulu (hojně nesprávně označovaného jako čočka). Starší světlomety jsme použili dva, modul každého z nich byl zrepasován (opětovně pokoven) jinou technologií.

 

Referenční světlomet

Světelný výstup nového světlometu.

Všechny hodnoty jsou v luxech a jsou měřeny ze vzdáleností 3 metrů. Světelný výstup tohoto světlometu nevykazuje žádné větší defekty, naměřeno 2430 Lx

 

 

 

 Vzorek pokovený metodou č. 1

Světelný výstup repasovaného světlometu metodou č. 1. Naše metoda renovace. naměřeno 2900 Lx


Hranice se v okolí bodu zlomu mírně vybarvila do modra. Tato změna je způsobena jinou tloušťkou materiálu na reflektoru a tím i jiným odrazem světla. V zásadě to nemá na nic vliv. Dále jsou patrné změny v homogenitě světla ve spodní části. Jedná se o tu část světelného svazku, které osvětluje vozovku přímo před autem. Bystřejší řidiči by tuto změnu na bílé zasněžené silnici mohli zaznamenat, v běžném provozu je tato změna nepostřehnutelná.
Co se světelného výkonu týče, celkový výkon modulu oproti novému originálnímu světlometu nárust o 17%. Rozložení světla je však podobné originálu.

Vzorek pokovený metodou č.2

Světelný výstup repasovaného světlometu metodou č. 2. Běžný postup 99% firem, naměřeno 3440 Lx


Hranice opět modrá kvůli jiné tloušťce vrstvy materiálu. Výrazně jiná tloušťka pokovení zcela změnila rozložení světla – v oblasti bodu zlomu se vytvořil hotspot, kde je možno naměřit až o 2700lx více, než u originálu. Ve spodní části navíc už výrazné zhoršení homogenity světla. Krajní body hodně podobné originálu.

 

 Teplotní zkouška

Teplota uvnitř světlometu dosahuje až 180C. Oba repasované světlomety jsme podrobili 14ti denní teplotní zkoušce. Celkem 336 hodin nepřetržitého svícení. A výsledek?

Vzorek pokovený metodou č.1 naše metoda neměřeno 2810 lx

 

 

V zásadě se nic nezměnilo. Rozložení světla stejné, homogenita stejná, hodnoty téměř stejné. (je třeba počítat s tolerancí měřícího přístroje). Po rozebrání světlometu a kontrole reflektoru nebylo zjištěno žádné poškození. V řeči čísel poklesla svítivost modulu za 336 hodin o 2%.

Vzorek pokovený metodou č. 2 naměŘeno 1500 LX


Tady se změnilo opravdu hodně! Hranice v okolí bodu zlomu změnila barvu z modré na žlutou. Hotspot, který vykazoval o 2700lx vyšší svítivost než originál po testu vykazuje cca o 900lx nižší svítivost než originál.  To je ztráta 3600lx za 336hodin svícení! Navíc se pod hlavním svazkem vytvořil defekt modré barvy, který zajisté pocítí na silnici každý. Krajní hodnoty zůstaly +- stejné. To značí jediné – pokovení nad výbojkou reagovalo vlivem velké teploty a došlo ke změně struktury. Tento modul ztratil za 336 hodin svícení 58% výkonu!

Test plastových parabol.

Zakoupen nový originál xenon světlomet Toyota Avensis. Hodnoto nového světlometu je 1460 Lx

 

hodnota repasované paraboly od nás je 2070 Lx

Repase světlometů

 

 

Mercedes Benz CLS renovace 2007 bixenony
   
 
VW Touareg 2005 bixenony
   
 
Toyota Avensis 2003 xenony
    
 
 
BMW E39 2001 xenony
  
 
BMW E46 2002 bixenony
   
 
Audi A8 4E 2005 bixenony
  
 
Mercedes Benz CLS 2006 bixenony
    
 
Toyota Avensi led přestavba + měření
  
 
Volvo XC90 d2r 2005
 
 
Mecedes Benz E211 2003 dynamic bixenon
   
 
Audi A8 4E 2005 bixenony
  
 
Mercedes Benz E211 2005 dynamic bixenony
 
 
Mercedes Benz ML rv 2005 bixenony
  
 
Ford Mondeo 2002 xenon
   
 
Bmw X3 2004 bixenony
   
 
Mercedes Benz ML 2005 bixenony
  
 
Audi A4 2002 bixenony
  
 
VW Passat B5,5 bixenony
   
 
Audi A6 1999 xenon
 

 

Mám zájem o:

Formulář pro objednávku produktu
(Cena bez DPH: )

Vzhledem ke křehkosti světlometů, světlomety nezasíláme. Preferujeme vždy pouze osobní předání.
U ostatních případů je vše na konkrétní domluvě.

Děkujeme za pochopení.

Výkup světlometů

Máte pro nás světlomet určený k výkupu? Napište nám jeho popis a my se Vám obratem ozveme! Děkujeme.